2010年8月5日星期四

改編歌詞 - 東廊塞車 (改自:施公奇案II主題曲)

王祖藍 - 別低估我

講一半點會清楚 知一半點去揣摩
尚未能一語道破 (猜謎會猜錯)
一知半解最坎坷 天機怕洩露太多
激起我心裡猛火 (將謎語擊破)
難題多 但百密亦有一疏 夠麼
無人可 做錯仍隻手遮天 過火 (不容你玩我)
* 機密太多 竟被我篤爆咗 廢紙不可包火
隱瞞我麼 忽然更清楚 你低估我就傻
# 傻咗
多得有一個枕仙 翻冤案必會夢見
夜夜來左變右變 (因住會痴線)
枕仙會俾吓貼士 俾一半未能達意
越像謎我越要知 (不妨試一試)
人人知 難透露半句天意 我知
無人知 大秘密至有一啲 意思 (只能搏一次)
Repeat**#

 

改編後

今朝搭車去金鐘  上東廊愈來愈塞

望盡頭車子眾多   (塞完再塞過)

郁D咁多點番工  一粒鐘先到太古

在路途心裡有火  (不能再等啊!)

人人想  若搭地鐵可早到  更好

無人想  但上後至知塞車  有計?(咁又無計喎)

* 府視四周  只是有海景  但有乜咁好睇?

拎部手機出黎上Wi-fi   幸好都有節目

贏咗V

沒有留言:

發佈留言

歡迎說說你對這文章的意見,一同討論。請不要發表和文章無關的留言,保持網站清潔衛生,不要在留言上留下任何垃圾,否則會被掃地阿嬸清理,並追收垃圾徵費。
詳情請參考本站嚴禁黑帽SEO行為